fredag 14 januari 2011

detta är jag

Här är jag, så här uttrycker jag mig. Kanske sticker det lite i ögonen på människor, en del kanske tycker man är pompös och överdriven. Eller hur var det nu " pretentiös " ! Men det är så jag talar, så jag tänker, det är på det sättet jag finns. Det finns hur mycket bloggar som helst där ute och det finns säkert någon för alla. De som väljer att läsa min blogg och andra liknande gör ju troligtvis det för att de gillar det.. och en och annan hamnade kanske här av misstag... vad vet jag..

Jag modellerar mina kommentarer så att jag måste godkänna dem först. Det har jag valt att göra av flera anledningar. En del människor har påpekat att de inte kan lämna kommentar, kollar upp det. Så! Det var nog allt just nu tror jag ;) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar